Spring til indhold

Inkubatorordningen

Mangler du en adresse i Tokyo?
The Trade Councils inkubatorordning i Tokyo giver danske virksomheder mulighed for at udforske eksportmulighederne på det japanske marked på en enkel og billig måde. Via ordningen kan virksomheder virtuelt leje et kontor gennem The Trade Council i Tokyo, som til dagligt bistår danske virksomheder med eksport til Japan.  

For explanation in English

Inkubatorordningen
Ordningen tilbyder nem og billig opstart for danske firmaer. Firmaet kan få en c/o-adresse i på ambassaden, dvs. i Shibuya i den centrale del af Tokyo. Firmaet kan få tilsendt post til Ambassadens adresse, og et telefonnummer som kan viderestilles. 

Fordele ved inkubatorordningen: 
- Adresse i Tokyo i Daikanyama, nær Shibuya. 
- Egen telefonlinje med eget nummer, som evt. kan viderestilles til mobil. 
- Adgang til Ambassadens mødelokaler samt opbevaringsrum
- The Trade Councils rådgivere kan yde rådgivning ved yderligere betaling

Der ydes ikke juridisk eller skattemæssig rådgivning, men The Trade Councils rådgivere kan hjælpe med etablering af kontakt til relevante advokat- og revisionsfirmaer.

Hvad koster det?
Prisen for benyttelse af inkubatordningen varierer alt afhængig af, hvilken løsning du vælger. Kontakt derfor ambassaden for at få et tilbud.

Brug ambassadens ekspertise og netværk
Ved at benytte inkubatordningen får du en unik mulighed for at drage fordel af ambassadens handelsmedarbejdere, hvis kunder for 98%'s vedkommende gav udtryk for, at vi leverede "decisive" or "major value.” 

For yderligere information samt udarbejdelse af tilbud kontakt The Trade Council i Tokyo:
Kongelig Dansk Ambassade, Japan
29-6, Sarugaku-cho
Shibuya-ku, Tokyo 150-0033
E-mail: thhchr@um.dk (Thomas Højlund Christensen, Head of Trade Department) 
Telefon: +81 (0)90 2499 4682

Firmaer som har benyttet sig af inkubatorordningen er blandt andre:  
Danish Crown, Secomea, Bang & Olufsen, Ambu, Vikan, Scandinavia Living, TYTEX, Cryptera, Assemble, Agnitio, Kompan, Danrun Windservice.

 


Chef for handelsafdelingen
Thomas Højlund Christensen